Σύμβουλος Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης για την συμβουλευτική υποστήριξη των Δημόσιων Ωνάσειων Σχολείων (ΔΗΜ.Ω.Σ.).

 

Τύπος απασχόλησης: Μερική απασχόληση (4 ώρες ημερησίως κάθε απόγευμα, εκτός ωρολογίου προγράμματος, 5 ημέρες/εβδομάδα). Οι παρεχόμενες υπηρεσίες θα προσφέρονται εντός της σχολικής μονάδας σε συνεννόηση με τον/την Διευθυντή/ντρια του εκάστοτε σχολείου.

 

Σύμβαση: Ορισμένου χρόνου έως τη λήξη του σχολικού έτους, με δυνατότητα μετατροπής σε αορίστου χρόνου κατόπιν αξιολόγησης

 

Απασχόληση: Σύμβαση Έργου ή Μισθωτός μερικής απασχόλησης

 

Ο/Η Σύμβουλος Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης υποστηρίζει συμβουλευτικά τα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία (ΔΗΜ.Ω.Σ.) με σκοπό την καθοδήγηση και υποστήριξη των μαθητών/τριών, τόσο των ΔΗΜ.Ω.Σ. όσο και των όμορων σχολικών μονάδων, σε θέματα ψυχοκοινωνικής ανάπτυξης, ακαδημαϊκής προσαρμογής και ευζωίας των μαθητών/τριών. Συνεργάζεται στενά με τον/την Διευθυντή/ντρια και τους εκπαιδευτικούς του εκάστοτε ΔΗΜ.Ω.Σ.

Τα σχολεία στα οποία θα εργασθούν οι σύμβουλοι είναι τα ακόλουθα:

· 52ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Αθηνών, Κολωνός

· 52ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Αθηνών, Κολωνός

· 3ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Αχαρνών, Μενίδι

· 7ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Αχαρνών, Μενίδι

· 5ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Περιστερίου

· 5ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Περιστερίου – «Οδυσσέας Ελύτης»

· 3ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Κοζάνης

· 3ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Κοζάνης

· 12ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης, Ξηροκρήνη

· 16ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Θεσσαλονίκης – «Περικλής Στεφανίδης», Ξηροκρήνη

· 1ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Ξάνθης

· 2ο Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Ξάνθης

 

Κύριες αρμοδιότητες:

· Παροχή ατομικής ή/και ομαδικής συμβουλευτικής υποστήριξης σε μαθητές/τριες που αντιμετωπίζουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Διαμόρφωση και υλοποίηση εξατομικευμένων προγραμμάτων και παρεμβάσεων σε συνεργασία με τους/τις εκπαιδευτικούς του σχολείου και άλλες δομές του Υπουργείου Παιδείας (π.χ. ΚΕΔΑΣΥ, ΕΔΥ).

· Διεξαγωγή συμβουλευτικής εκτίμησης για τον εντοπισμό των ειδικών μαθησιακών, συναισθηματικών, γνωστικών, συμπεριφορικών και άλλων ψυχο-κοινωνικών δυσκολιών των μαθητών/τριών και τους τρόπους αντιμετώπισής τους.

· Υποστήριξη του/της Διευθυντή/ντριας και των εκπαιδευτικών του εκάστοτε ΔΗΜ.Ω.Σ. και παρέμβαση για τη διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα (σχολική βία, κλπ.), καθώς και ανάπτυξη προληπτικών σχεδίων αντιμετώπισης κρίσεων.

· Παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης σε γονείς-κηδεμόνες της σχολικής μονάδας και σε γονείς-κηδεμόνες μαθητών/τριών όμορων σχολικών μονάδων ΔΗΜ.Ω.Σ., σε επίπεδο πρόληψης, με γνώμονα τις ανάγκες των παιδιών τους.

· Υποστήριξη της μετάβασης των μαθητών/τριών μεταξύ των διαφορετικών βαθμίδων εκπαίδευσης (π.χ. από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο και από το Λύκειο στην ανώτερη/ανώτατη εκπαίδευση).

· Διατήρηση ακριβών αρχείων που αφορούν στις εξατομικευμένες ή ομαδικές παρεμβάσεις και σε άλλες σχετικές δράσεις στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας.

· Συνεργασία με διεπιστημονικές ομάδες για το σχεδιασμό και την εφαρμογή προγραμμάτων πρόληψης, με στόχο την προαγωγή της ψυχικής ευζωίας και της ακαδημαϊκής προόδου του συνόλου των μαθητών/τριών ανάλογα και με τις ανάγκες της σχολικής μονάδας.

· Διεξαγωγή εργαστηρίων, σεμιναρίων σε γονείς-κηδεμόνες και εκπαιδευτικούς για θέματα ψυχικής ευζωίας, ακαδημαϊκής προσαρμογής και άλλα ψυχοκοινωνικά ζητήματα που απασχολούν τα μέλη της σχολικής κοινότητας.

· Συμμόρφωση με τον κώδικα ηθικής και δεοντολογίας του επαγγέλματος των Ψυχολόγων και τη σχετική νομοθεσία όσον αφορά την εργασία με ανηλίκους σε σχολείο.

 

Οι υποψήφιοι/ες πρέπει απαραιτήτως να έχουν τα εξής προσόντα:

· Πτυχίο Ψυχολογίας από ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμο αναγνωρισμένο της αλλοδαπής

· Μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Εκπαιδευτική ή Σχολική Ψυχολογία ή σε άλλο αντικείμενο συναφές με τις λειτουργίες που αναφέρονται πιο πάνω

· Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος Ψυχολόγου

· Αποδεικτικά επαγγελματικής εμπειρίας (βεβαιώσεις, συστάσεις)

· Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας ή άλλης κύριας ευρωπαϊκής γλώσσας

· Άριστη γνώση της χρήσης της ψηφιακής τεχνολογίας

· Θα συνεκτιμηθεί η εμπειρία σε σχολικό πλαίσιο ή δομές παιδιών/εφήβων

· Θα συνεκτιμηθεί η αποδεδειγμένη εξειδίκευση σε θέματα κοινωνικής ένταξης ή που άπτονται των αναπτυξιακών και εκπαιδευτικών αναγκών μαθητών/τριών Γυμνασίου και Λυκείου

· Γνώση επιπλέον ξένων γλωσσών θεωρείται προσόν που θα εκτιμηθεί θετικά

· Θα συνεκτιμηθεί η εντοπιότητα σε σχέση με τα εκάστοτε σχολεία

Αποστολή βιογραφικών: https://recruitcrm.io/apply/17531152399240037244RBN

Scroll to Top