ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ»

Το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης της Σχολής Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο της λειτουργίας του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) «Επιστήμες της Αγωγής: Ζητήματα Ιστορίας, Ιστορικής Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικής Πολιτικής» (ΦΕΚ τ.Β’/4564/17-07-2023, ΦΕΚ/τ.Β’/4591/18-07-2023 & ΦΕΚ 6234/τ.Β’/27-10-2023) καλεί τους ενδιαφερομένους να υποβάλουν αίτηση για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025.
Για το τρέχον ακαδημαϊκό έτος 2024-2025 ο αριθμός των εισακτέων ορίζεται σε πενήντα δύο (52) (ΦΕΚ τ.Β’ 4564/17-07-2023). Σε περίπτωση ισοβαθμίας των υποψηφίων φοιτητών εισάγονται ως υπεράριθμοι όσοι ισοβαθμούν με τον τελευταίο επιτυχόντα.
Η διδασκαλία των μαθημάτων θα πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου με τη χρήση μεθόδων σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις του Ν.4957/2022, όπως ορίζεται στον ισχύοντα Κανονισμό Σπουδών του Π.Μ.Σ. (ΦΕΚ τ.Β’ 4564/17-07-2023 & ΦΕΚ τ.Β’ 4591/18-07-2023). Η προσφορά των μαθημάτων θα γίνεται στην ελληνική γλώσσα και, εφόσον υπάρχει εκδήλωση ενδιαφέροντος από ικανοποιητικό αριθμό συμμετεχόντων που δεν γνωρίζουν την ελληνική, θα προσφέρονται μαθήματα και στην αγγλική γλώσσα.

Το Συντονιστικό του Π.Μ.Σ. “Επιστήμες της Αγωγής: Ζητήματα Ιστορίας, Ιστορικής Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικής Πολιτικής” παρατείνει την προθεσμία υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής στο Π.Μ.Σ. ως τις 30 Αυγούστου 2024, ώρα 15.00.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι και οι ενδιαφερόμενες μπορούν να ανατρέχουν στην ιστοσελίδα του Π.Μ.Σ.: https://history.eled.uowm.gr/ ή να απευθύνονται στη Γραμματεία του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης της Σχολής Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας (Σαχινίδης Βασίλειος, email: vsachinidis@uowm.gr, τηλ.: 2385055001, και Χαραλαμπίδου Αθηνά, email: acharalampidou@uowm.gr, τηλ.: 2385055005, ΔευτέραΤετάρτη-Παρασκευή 14:00-15:00).

Scroll to Top